Tillbaka på blogg.se

Hej gott folk!
Jag har återvänt på blogg.se då damfotboll.com lades ner och där,ed även min gästblogg.

För er smiter visste hade jag denna bloggsidan till att uppdatera familj och vänner hur det gick här nere, även utanför fotbollen. Nu byter jag ut den till en fotbollsblogg!

Vi har haft speluppehåll i helgen som gott eftersom Italien spelar träningsturneringen på Cypern. Kände att 2,5 dag i Sverige inte var så aktuellt så passade på att utnyttja den till att verkligen samla nya krafter. Det gjorde jag genom att åka upp till ett spa i Fiera di Primiero, en liten by inte långt ifrån Trento. Där såg en dag ut som följande: Frukost-jacuzzi-bagno turco-bastu-mellanmål-vila-promenad-jacuzzi-massage-middag-sova. Helt okej kan jag berätta!

Veckan som påbörjats innehåller solo vanligt träning träning och träning. Till helgen spelar vi för ovanlighetens skull match på söndag och det gör vi borta mot Firenze i Florens.

Upplägget ser ut precis som eft att vi vann mot Torres: speluppehåll och på pappret en match vi borde vinna. Denna gången måste vi dock vara mer skärpta och inte ge bort poäng i onödan!!

Nu ska jag bege mig till dagens första träning.

Hoppas ni fortsätter att följa mig även här!

Stéphanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0